© 2024 Auto.ro
Binecunoscutul tuner german specializat in produsele companiei din Stuttgart isi face incalzirea pentru viitorul Mercedes ML – ce va debuta in 2011 –, prezentand un program de individualizare dedicat actualei generatii.
Trecut realtiv recent printr-o operatiune de facelift, SUV-ul din Stuttgart constituie inca o baza ideala pentru dezvoltarea unor kit-uri de caroserie spectaculoase, eventual insotite si de cateva ameliorari in plan tehnic.
ML-ul lui Lorinser se face imediat remarcat prin calandrul de mari dimensiuni cu patru bare orizontale, ce aproape ca ii da o lectie de extravaganta trapezului inversat “lipit” intre farurile lui Q7. De fapt, grila radiatorului este atat de impunatoare, incat restul elementelor care alcatuiesc body-kit-ul – bosajele latite, pragurile evazate, etc – aproape ca trec neobservate.
Noroc ca imensele jante cu cinci spite si cele patru guri de evacuare mai echilibreaza putin peisajul, amintindu-le eventualilor clienti ca Lorinser se pricepe sa “gadile” si motoare.
Spre exemplu, motorul lui ML 320 CDI – care, in mod normal, dezvolta 224 CP si 510 Nm – se lauda cu 261 CP si 580 odata iesit din mainile specialistilor din Winnenden. Nu e rau... pentru un entry-level.