rss

Mercedes a semnat un contract multianual cu organizatorii lui US Open

  1. 29/10/2009
  2. Tags: Arthur Ashe, Grand Slam, Mercedes, Stuttgart, US Open

Divizia americana a fabricantului din Stuttgart a anuntat incheierea unui parteneriat multanual cu USTA (federatia de tenis din Statele Unite), in urma caruia Mercedes va deveni masina oficiala a turneului US Open si sponsorul competitiei rezervate baietilor.

Noul contract are o durata de patru ani si va intra in vigoare odata cu viitoarea editie a turneului, programata in toamna lui 2010.

Europenii vor sponsoriza si Arthur Ashe Kids’ Day, festivalul interactiv organizat la inceputul fiecarui US Open, urmand ca, in cadrul turneul propriu-zis, sa asigure transportul celor peste 250 de jucatori participati.

Evident, toata lumea se asteapta ca germanii sa beneficieze din plin de pe urma acestui efort financiar, logo-ul Mercedes fiind programat sa apara peste tot. Grafica televiziunii angajata sa transmita meciurile baietilor, banner-ele de pe arenele Arthur Ashe, Louis Armstrong si Grandstand si, nu in ultimul rand, cele sapte masini (selectie proprie, in functie de interesele comerciale) ce vor impanzi imprejurimile Centrului National de Tenis “Billie Jean King” vor deveni principalele suporturi de promovare ale celebrei stele in trei colturi.

Tinta? Cea mai mare audienta live inregistrata in cadrul unei competitii sportive anuale la nivel mondial, ultimul turneu de Grand Slam al fiecarui sezon de tenis fiind vizitat de peste 720.000 de spectatori.

Vizualizari: 1226