rss

Noul Legacy a fost foarte bine primit in Japonia

  1. 10/07/2009
  2. Tags: Auto economie, Japonia, Legacy, Subaru, vanzari

Dupa ce luna trecuta a fost una de record in SUA, povestea de succes numita Subaru continua, in ciuda situatiei economice total defavorabile: noul Legacy a fost foarte bine primit pe piata domestica, fiind vandute 7.018 exemplare de la lansarea oficiala de pe 20 mai.

Cifra asta in sine nu pare o mare realizare daca te raportezi la Toyota, de exemplu, dar e important de stiut ca oficialii marcii japoneze se asteptau sa comercializeze cu 3.000 mai putine.

Vechiul model inca se vinde bine (in SUA pentru el au optat 2.984 de cumparatori luna trecuta) si impreuna cu restul gamei a contribuit la obtinerea celui mai bun rezultat de cand niponii activeaza peste Ocean.

Ramane de vazut daca modelul de clasa medie va fi la fel de bine primit si in restul lumii, caci se poate spune ca japonezii il cumpara din patriotism si nu neaparat ca-i cea mai buna alegere. Motivul? Noul Legacy are un design cel putin discutabil, care a starnit deja multe controverse, iar europenii si americanii s-ar putea sa nu treaca cu vederea acest detaliu.

Vizualizari: 1247