rss

Piecha Design Avalange RS: un altfel de Mercedes SL

  1. 25/04/2009
  2. Tags: Mercedes, Mercedes SL, piecha design, Roadster

Unul dintre cele mai apreciate modele coupe-cabrio din lume, Mercedes SL, a primit un pachet de individualizare din partea tunerului german Piecha Design, care a imbinat intr-o maniera eleganta clasica parte frontala cu cele doua blocuri optice duble ale modelului si retusurile estetice pe care acesta le-a primit anul trecut.

De altfel, partea din fata a masinii a fost complet redesenata, cei de la casa de tuning din Rottweil au montat pe grila frontala o tija cromata dubla care se regaseste pe versiunea restilizata a lui SL incepand din 2008, cu mentiunea ca grila este mai eleganta comparativ cu cea a modelului de serie. Iar imensul logo care troneaza pe grila confera masinii un caracter mai dinamic. Intreaga parte frontala este realizata dintr-o singura bucata la care s-a folosit un material compozit ce contine fibra de sticla si elastomer, un polimer sintetic cu proprietati plastice si elastice similare cu cele ale cauciucului natural.

De asemenea, roadsterul a primit o serie de detalii care ii confera un aspect mai agresiv, cum ar fi extensiile pentru spoilerele fata si spate, prize laterale largi amplasate in spatle aripilor fata, bara spate ce integreaza o fusta cu o insertie neagra care integreaza cele doua evacuari duble rotunde din inox si difuzorul posterior. Look-ul sportiv este completat de un eleron discret pe capacul portbagajului (disponibil si in fibra de carbon), de jantele din aliaj Avalanche cu 10 spite de 20 de inch, disponibile in nuantele High Gloss Silver sau Satin Black si imbracate cu pneuri de 245 pe fata si 285 pe spate (optional sunt oferite cele de 255 si, respectiv, 305), precum si de proiectoarele de ceata cu carcasa vopsita in negru cu margine cromata si LED-urile pentru rularea pe timp de zi montate chiar deasupra proiectoarelor.

Din pachetul Piecha Design, care costa 7.990 de euro, nu trebuie sa lipseasca acoperisul cu modul Varioroof, care permite deschiderea si plierea hard-top-ului in timpul mersului pana la o viteza de 60 km/h.

Vizualizari: 1201