© 2024 Auto.ro
Rizk Automobile a reinviat Aston Martin DBR2, model lansat de britanici in 1957 pentru a participa in Cursa de 24 de Ore de la Le Mans. Desi este identic cu sportiva din anii '50, Rizk Automobile are dimensiuni ceva mai generoase, iar otelul folosit pentru asamblarea lui DBR2 a fost inlocuit cu materiale de ultima generatie.
Multi si-au pus intrebarea de ce s-a preferat o silueta veche de cinci decenii in locul unui design modern, dar explicatia a fost simpla: "Am dorit sa ne intoarcem intr-o era a liniilor senzuale, inspirate de formele feminine", au raspuns oficialii companiei cu sediul in Phoenix, Arizona.
Asa cum spuneam, acest vehicul este fabricat din materiale de ultima ora. Rizk Automobile a folosit Carbon-Nomex pentru panourile caroseriei, material care are capacitatea de a absorbi energia in caz de impact, usor, rezistent si ignifug. De asemenea, s-a mai folosit Aerogel, material dezvoltat de NASA si folosit la fabricarea vehiculelor destinate cercetarilor pe Marte.
Iar daca toate aceste gadgeturi folosite va duc cu gandul la navete spatiale, sunteti pe aproape: Rizk Automobile este asamblat intr-o uzina de avioane!
Propulsia este asigurata, la alegere, de doua motoare: un V12 de la Jaguar sau agregatul V8 LS3 de provenienta Corvette.
Pretul pentru aceasta racheta pe roti este pe masura materialelor folosite: 128.000 euro.