rss

S-a ales motto-ul salonului auto de la Frankfurt

  1. 12/06/2009
  2. Tags: Bentley, BMW, Frankfurt, Mercedes, Opel

“A moving experience” este motto-ul ales pentru editia din acest an a salonului auto de la Frankfurt, un show care, asa cum se poate observa si din fotografia alaturata, doreste sa sublinieze pe cat de mult posibil importanta industriei auto.

Aceasta va fi evocata si la nivel “practic”, pe masura ce expozantii vor dezvalui cateva premiere importante.

Desi criza economica a reusit sa vaduveasca multe evenimente asemanatoare de premiere importante, la editia din acest an a salonului german vor face cunostinta cu cateva modele cel putin interesante. Din partea lui BMW vor sosi, spre exemplu, X1 si Serie 5 GT, in timp ce rivalii de la Mercedes vor raspunde, printre altele, cu supercar-ul SLS.

Nici britanicii nu se vor lasa mai prejos, Aston Martin (cu Rapide), Bentley (cu urmasul lui Arnage) si Jaguar (cu XJ) urmand a transforma segmentul premium intr-o lupta care pe care; de partea cealalta, in zona “proletarelor”, foarte asteptata este lansarea noului Opel Astra, o masina obligata din start sa duca pe noi culmi succesul actualului model.

Ramaneti pe frecventele auto.ro pentru si mai multe informatii referitoare la marele eveniment din toamna.

Vizualizari: 1448