© 2024 Auto.ro
Scion, brandul ce apartine producatorului japonez Toyota urmeaza sa isi imbunatateasca linia cu noi modele in urmatoarele luni, ca parte a strategiei constructorului de a mentine gama actualizata cu noi produse, care sa vizeze segmentul tanar al populatiei.
"Pentru brandul Scion, prospetimea este cuvantul cheie", a spus Yoshimi Inaba, presedinte si CEO al Toyota Motor Sales SUA. "Una dintre responsabilitatile mele este sa reinvigorez spiritul Scion in Statele Unite ale Americii."
Scion a anuntat cu ceva timp in urma noua versiune IQ, care va fi lansata in Statele Unite la inceputul 2011. Cu toate acestea, producatorul nu a negat in mod explicit sau confirmat de lansarea din SUA, care in ultima perioada a facut obiectul unor speculatii
"Conceptul iQ transforma conceptul traditional de design auto in unul inedit", a spus Jack Hollis, presedintele Scion. " Este tocmai opusul vehiculelor mici traditionale de vreme ce beneficiza de caracteristici inovatoare.” a continuat oficialul.
Conceptul prezentat la New York Auto Show 2009 a fost alimentat de un propulsor 1.3 litri cu patru cilindri si 93 cai putere. Masina se pare ca va avea o gama mai larga de motoare in Statele Unite, inclusiv optiunea motoarelor de 1.0 si 1.4-litri