© 2024 Auto.ro
Incepe calvarul in Piata Presei Libere. Mai exact, incepe construirea unui pasaj subteran rutier, cu o lungime de 550 metru. Dupa spusele primarului Capitalei, Sorin Oprescu, in acest sens vor di cheltuiti 28 de milioane de euro.
Si lucrarile nu se opresc aici. Incepand cu luna va incepe construirea diametralei N-S Buzesti-Berzei-Uranus, care va fi realizata pe doua tronsoane, primul din Piata Victoriei pana la Polizu, si de la Ştirbei Voda pana la Vasile Parvan, iar cel de-al doilea, de la Strada Berzei spre Palatul Parlamentului. Pentru a putea duce la bun sfarsit acest proiect de infrastructura, locuitorii de pe Strada Buzesti, care locuiesc pe partea stanga pe sensul de mers dinspre Guvern spre Piata Matache, vor fi expropriati partial sau total.
Tot in Bucuresti, vor fi incepute legatura dintre Bulevardul Timisoara si soseaua de centura a Capitalei, cea de la Bulevardul 1 Mai (fostul Compozitorilor) pana la Drumul Sarii, precum si strapungerea si supralargirea Strazii Avionului-Pipera pana la linia de centura.
În prezent, se lucreaza in zona Şoseaua Viitorului de la Lizeanu pana la Piata Galati, pentru reabilitarea liniei de tramvai si a retelelor edilitare, refacandu-se structura si infrastructura acestei artere.
Pe timpul verii vor fi desfasurari de forta ale muncitorilor si pe strada Tunari, de la Bulevardul Ştefan cel Mare pana la Piata Galati. Potrivit lui Oprescu, vor fi reabilitate bulevardele si de pe Şoseaua Pantelimon si Bulevardul Aerogarii, dar si pasajele rutiere Muncii, Unirii si Victoriei.
Privitor la resursele financiare cu care urmeaza sa se deruleze aceste proiecte, primarul Capitalei a mentionat ca “municipalitatea are fonduri pentru inceperea unor proiecte, in timp ce pentru altele asteapta finantarea de la Agentia de Dezvoltare Regionala Bucuresti-Ilfov”.
In comunicatul de presa emis de Primaria Bucuresti sunt enumerate strazi, stradute si pasaje in constructie, reconstructie sau reabilitare, insa termenul de finalizare nu se regaseste printre acele randuri. Sa nu uitam ca si pasajul Baneasa a intarziat cu un an. Care sa fie motivul pentru care in redactarea comunicatului nu au fost mentionate si termenele limita?