© 2024 Auto.ro
Cele patru filme din seria Fast & Furious au facut furori in intreaga lume. Dupa o reteta a succesului deja consacrata (supercaruri, femei frumoase, jafuri, curse ilegale si ochii albastrii ai lui Paul Walker), acestea s-au dovedit a fi adevarate defilari de masini puternice. Care sunt cele mai importante 10 aparitii de bolizii ai soselelor, aflati mai jos.
Locul 1: 1970 Dodge Charger, The Fast and the Furious, Fast & Furious. Va amintiti cum ati tresarit cand la finalul The Fast and the Furious Vin Diesel a distrus acesta minunatie de masina? Odata distrusa, nu putea reveni si in Fast & Furious, nu? Ba putea! Acesta este farmecul Hollywoodului. Mori si reinvii in fiecare film. Asa s-a intamplat si cu acest Dodge Charger.
Locul 2: 1995 Toyota Supra Turbo, The Fast and the Furious. A depasit un Ferrari si a lasat cu mult in spate un Dodge Charger. Mentionam insa ca a fost fortificat cu Nitroxid. Ca si in cazul Mazda RX-7, americanii s-au bucurat mai putin de acest model, fiind disponibil pe piata din SUA din 1993 pana in 1998. In Japonia s-a vandut pana in 2002.
Locul 3: 1999 Nissan Skyline GT-R, 2 Fast 2 Furious. Recunoaste! Te afli printre aceia care au un fetis pentru Skyline, ca si frumuselul Brian O'Connor. Fie ca il preferi pe cel albastru din Fast & Furious sau pe cel argintiu din 2 Fast 2 Furious, ai numai de castigat. Nu cumva esti tu hotul acelui Nissan Skyline GT-R albastru care s-a furat nu cu mult timp in urma?!
ps: Cam 10 minute a durat toata treaba, cu spartul garajului (proprietatea pilotului Chris Milano) in care era GT-R-ul Skyline si cu furtul in sine. Hotul nu numai ca a furat masina, dar in momentul in care a iesit, a lovit un BMW si a mai zgariat un Porsche Boxter si un Studebaker Silver Hawk. Milano a declarat ca masina valoreaza 75.000 de dolari si nu avea asigurare, fiind utilizata doar pentru filmari.
Locul 4: 1995 Volkswagen Jetta, The Fast and the Furious. Masina nu s-a bucurat de prea multe aparitii in film, insa Jetta merita locul patru din varii motive. Unul dintre ele si cel mai important ar fi ca se numara printre putinele masini europene care “au jucat” in seria Fast and Furious, in detrimentul mai-popularelor modele asiatice si americane.
Locul 5: 1995 Honda Civic, The Fast and the Furious. In viata reala nu pare sa reuseasca atat de mult sa intimideze ceilalti participanti la trafic, fie si cu Vin Diesel la volan. Insa capacitatea Civic-ului de a pune pe jar lumea din jur creste odata cu modificarile ce pot fi aduse masinii. Un tuning bine realizat face toti banii, iar putea motorului atinge cote nebanuite. Astazi insa, Honda Civic este folosita mai mult pentru impactul vizual decat pentru detaliile de performanta.
Locul 6: 1969 Chevrolet Camaro Yenko, 2 Fast 2 Furious. Yenko s-a dovedit a fi perfect pentru imbarcarea lui Paul Walker pe iaht si mai ales pentru salvarea Monicai Funtes. Daca stam sa ne gandim ca Eva Mendes a fost protagonista acestei scene, atunci DA, merita sa distrugi o masina rara si scumpa. Sau nu?!
Locul 7: 1997 Mazda RX-7, The Fast and the Furious: Tokyo Drift. Sa fi fost RX-7 suficient de atragator sau sa fie de vina body kitul care a adus un plus de agresivitate modelului? RX-7 s-a comercializat pe piata americana din 1993 pana in 1995, insa piata japoneza a imbratisat acest model timp de 10 ani, din 1992 pana in 2002.
Locul 8: 1987 Buick Grand National GNX, Fast & Furious. In permanenta cautare de senzatii tari, Dominic Toretto (Vin Diesel) pune mana pe Buick, dupa ce s-a folosit de un Honda Civic, intr-un jaf pe autostrada. Masina atinge un punct inalt al performantei, aducand uriasului GM numai laude. Cu toate acestea, nici macar Vin diesel nu a reusit sa salveze General Motors de la faliment.
Locul 9: 1995 Mitsubishi Eclipse, The Fast and the Furious. Excesul de NoS a omorat Eclipse-ul condus de nimeni-altul decat Brian O'Connor (Paul Walker) in primul Fast and Furious, dar masina a ramas in mintea fanilor filmului ca un adevarat bolid. Modelele din a doua generatie au fost realizate pentru a permite diverse modificari ale caroseriei, in timp ce motorul era o adevarata platforma pe care se puteau face noi si noi schimbari.
Locul 10: 1967 Ford Mustang Fastback, The Fast and the Furious: Tokyo Drift. Ford Mustang Fastback este castigatorul cursei de onoare din film impotriva Nissan-ului 350Z. Totusi victoria nu este totala, puterea provenind de la motorul biturbo Nissan Skyline. Aceasta modificare aduce o performanta de 340 CP la 7.300 rotatii/min. In ciuda tuturor efectelor spectaculoase, Mustangul ocupa locul 10.