© 2024 Auto.ro
Guvernul din Turcia nu intentioneaza sa implementeze un program de innoire a parcului auto similar cu “Rabla”, desi atari masuri au facut minuni in sensul redresarii pietei auto din tari precum Statele Unite si Germania.
Sectorul auto este cel mai mare exportator din Tara Semilunei, incluzand companii precum Dogus Otomotiv, General Motors Turcia, Honda Turcia, Hyundai Assan, Karsan Otomotiv si Tofas, binecunoscutul joint-venture dintre FIAT si Koc Holding.
Intentia liderilor de la Ankara nu este vazuta cu ochi buni de presa locala, care se asteapta deja la o scadere importanta a pietei auto din Turcia.
“Piata auto din Turcia este pe cale sa intre pe un drum cu probleme in urmatoarele sase luni. Ne asteptam ca vanzarile sa scada cu aproape 8% in ultimul trimestru din 2009 fata de perioada similara a anului trecut si sa terminam anul in curs la un nivel similar cu cel din 2008”, a declarat Cemal Demirtas, analistul-sef al celor de la Oyak Securities.