© 2024 Auto.ro
Desi 159 e pe piata de doar patru ani, Alfa Romeo lucreaza deja la un inlocuitor ce urmeaza sa fie lansat in 2011, sub denumirea de Giulia.
Italienii vor folosi platforma C-Evoluzione, datorita careia va creste ampatamentul, dar consolele vor fi mai scurte. Avantajul ei este ca e modulara, usor adaptabila unor nevoi specifice, Giulia urmand sa fie mai dinamica ca niciodata. C-Evoluzione este folosit si de Bravo, dar, spre deosebire de acesta, urmasul lui 159 va primi o suspensie multilink ultra-moderna.
Versiunile de baza vor avea tractiune fata, iar cele mai puternice patru roti motrice (Q4), in timp ce caracterul dinamic va putea fi setat in functie de dorinta soferului, cu ajutorul sistemului DNA ce si-a facut debutul pe MiTo.
Desi se pare ca nu vor adopta tractiunea spate (spre dezamagirea multora), italienii au lasat de inteles ca reducerea greutatii este principalul lor scop. E si asta o veste buna, de fapt foarte buna, precum si zvonul ca Giulia va beneficia inclusiv de “serviciile” agregatului V6 de 3,6 litri, de origine Chrysler, capabil de 280 CP.
In ceea ce priveste designul, se pare ca va fi un melanj intre MiTo, 8C Competizione si noul 149, cunoscut si ca Milano. Eu o zic mai simplu: garantat va arata bine, pacat ca mai trebuie sa asteptam pana la sfarsitul 2011-inceputul lui 2012.