© 2024 Auto.ro
Ultimul sedan Alfa pe care nord-americanii au avut ocazia sa-l conduca a fost 164, adica predecesorul masinii care va primi, in curand, un urmas.
Ironic sau nu, aceasta nu numai ca va face parte din planul de revenire al marcii milaneze pe taram american, dar, spun cei de la Inside Line, va fi fabricata acolo.
Viitoarea nava-amiral Alfa Romeo va imparti platforma tehnica cu succesorii perechii Chrysler 300C/Dodge Charger, ceea ce inseamna ca vom asista la o schimbare radicala in ceea ce priveste locatia rotilor motrice: acestea vor face parte din ansamblul puntii spate.
Si nu – noua Alfa 166 nu va fi inrudita cu E-Klasse: desi s-a crezut initial ca actuala arhitectura tehnica LX – o versiune a celei intrata in constructia precedentului model de clasa mare Mercedes – va dona o mare parte dintre componente urmasei sale, aceasta, in schimb, va fi dezvoltata in-house de Chrysler.
Cel mai mare model Alfa Romeo va fi fabricat in exclusivitate la uzina Brampton din Ontario, Canada, urmand a fi exportata in Europa. Mai mult, Inside Line speculeaza ca platforma tehnica pe care va fi construita va trece printr-un proces de diminuare a dimensiunilor, astfel incat sa poata fi folosita la fabricarea viitoarelor generatii Brera si Spider.
Un Brera cu tractiune spate? Chiar va rugam...