© 2024 Auto.ro
“Tank car”-ul lui Jay Leno, Hemi Trike si Piss’d Off Pete – trei monstri mecanici care i-au pus pe cei de la Blastolene Brothers nu doar pe harta industriei custom din Statele Unite, ci si pe cea a fabricantilor de masini extreme din intreaga lume.
Recent, “show-ul” a continuat cu Watson Roadster – a.k.a. Indy Special –, un hot-rod aterizat din iad direct in “focul” licitatiei Barrett-Jackson.
La fel ca in cazul celorlalte creatii marca Blastolene Brothers, am avut parte si acum de un proiect ce s-a invartit in jurul unui propulsor de dimensiuni colosale. Este vorba despre acelasi V12 de 29,4 litri ce echipeaza masina lui Leno – si care, in trecut, a propulsat un tanc M47 Patton –, lasat, de data aceasta, sa “respire” fara ajutorul vreunui sistem de supraalimentare.
Nici o problema: cei 910 CP si, atentie, 2.034 Nm sunt mai mult decat suficienti pentru a propulsa bolidul lung de 6,86 m lungime si 3.805 kg la viteze respectabile (oricum, la asemenea gabarit, nu credem ca se va incumeta cineva sa-l conduca pana aproape de limita).
Blastolene Brothers a cheltuit peste 400.000 de $ pentru a-l construi, ceea ce inseamna ca, luand in calcul pretul de vanzare de “numai” 280.500 de $, au cam iesit in pierdere. Publicitatea, pe de alta parte, este nepretuita...