Dupa ce ne-au cam socat cu
varianta hatch a noii
Impreza, japonezii au prezentat si berlina, cu ocazia
salonului de la New York.
Se pare ca americanii au primit mai bine aceasta varianta, dar noi ne intrebam, inca o data, oare de ce?
Aceeasi expresie fara caracter sau, daca vreti, prea mult caracter imprumutat de la
Mazda si
Chrysler, muchii fine alaturate unor
rotunjimi fortate,
suprafete vitrate laterale prea mici pentru cat de inalta este linia mediana, care, apropo, aminteste mult de
Corolla cu patru usi.
Sedanul este cu 13 cm mai lung decat predecesorul sau si, se pare, va fi si mai usor. Motorizarea este identica cu
WRX-ul cu cinci usi, adica
boxer turbo cu patru cilindri,
2,5 litri si 225 CP.
Transmisia poate fi manuala cu cinci rapoarte sau automanta cu patru. Interiorul arata mai bine de aceasta data, niponii facand sesiune foto cu o masina mai bine echipata, ce avea habitaclul in doua culori.
Am mai aflat ca pentru SUA
echiparea standard va fi mai bogata.
WRX sedan se aproprie cat de cat de modelul pe care-l inlocuieste, cel putin prin proportii, dar este o certitudine ca designul acestei masini a evoluat spre rau odata cu ultimele 4 generatii.
Suntem curiosi daca piata va fi cucerita doar de
rafinamentul tehnic fara egal, intr-o lume in care imaginea conteaza din ce in ce mai mult.