© 2024 Auto.ro
GM nu trebuie sa se intristeze prea tare de refuzul indienilor de la Mahindra de a cumpara Hummer: se pare ca, pe langa deja zvonitii investitori din Rusia, au aparut inca doi din Orientul Apropiat.
Numele lor a ramas evident secret, insa nu ne e greu sa ne inchipuim un grup de indivizi carora subalternii li se adreseaza cu “majestate”.
Vestea a fost eliberata in eter chiar de catre directorul GM din zona Orientului Apropiat, Terry Johnson, care a declarat pentru Reuters ca “a existat cu siguranta un interes sosit din partea unor companii din Golful Persic”.
Johnson a dat ca exemplu marci precum Aston Martin, Ferrari si Daimler pentru a sublinia faptul ca atari solutii de instrainare sunt la moda si ca cineva chiar e interesat de o companie falimentara ca Hummer, insa nu a omis sa precizeze ca vanzarea fabricantului de modele tot-teren nu este musai necesara.
Aceasta mentiune a fost la drept vorbind sustinuta si de insusi seful cel mare al lui GM, Rick Wagoner, care a declarat ca Hummer doar a fost supusa unei analize si ca in urma acesteia nu a fost confirmata operatiunea de vanzare.
Oricum, chiar si in eventualitatea in care s-ar gasi un cumparator gata sa achite suma ceruta de americani, vanzarea propriu-zisa va fi un act extrem de greu de infaptuit din cauza dealerilor privati. Acestia, sute la numar, au investit de-a lungul anilor bani grei in greu incercata companie si mai mult ca sigur nu doresc sa-si vada “copilul” ajuns pe mainile altora fara ca ei sa primeasca nimic in schimb.
In procesele care ar urma, GM ar putea plati sute de milioane de $ daune, cu siguranta mai multe decat ar incasa pe Hummer.