Arta discretiei
- 08/12/2006
-
Tags:
Astra facelift
Nici unul din modelele Opel nu tradeaza in vreun fel ca marca din
Ruesselsheim ar avea patroni americani, dar unele decizii da: la trei
ani de la prezentarea oficiala, cel mai important model din gama
fabricantului german, Astra (peste 1,2 milioane de exemplare vandute de
la lansarea pe piata din martie 2004) a suferit un facelift extrem de
discret.
Acesta, intr-o oarecare masura, aduce aminte de microscopicele
schimbari efectuate an de an asupra oricarui model "made in Detroit".
Nu va grabiti sa-i condamnati insa, pentru ca sub coaja de otel s-au
produs mai multe schimbari decat va lasa privirile sa constatati.
Opel nu a uitat ca aceasta este totusi o familiala, asa ca s-a gandit si la siguranta unor calatorii lungi. Un sistem imbunatatit de asistenta electronica la tractarea rulotelor (nimit TSA) va fi oferit pentru Astra 5 usi, Caravan si GTC din februarie anul viitor, ce va ajuta la corectarea traiectoriilor masinii si a remorcii.
Apropo de comportament rutier, Astra va oferi in continuare inteligentul sistem de control IDS Plus (dotat cu sistemul de setare automata a tariei amortizoarelor CDC), precum si obisnuitele programe de siguranta active ESP, ABS, CBC (asistenta la franare in curbe), BA (asistenta la franare) sau TC (controlul tractiunii), ce-ti vor taia elanul cand vei uita prea repede ca discretia e o arta care trebuie stapanita.