Au trecut deja aproape doua luni de cand
Aston Martin a trecut din mainile lui
Ford in cele ale unui grup format din
Prodrive-ul lui
David Richards, bancherul american
John Sinders si
Investment Dar Co. din
Kuweit,
iar marca britanica considera ca a venit vremea sa dezvaluie cateva
dintre cararile pe care se gandeste sa le batatoreasca in urmatoarea
perioada.
Informatiile au fost furnizate chiar de catre presedintele
Ulrich Bez si John Sinders unei prestigioase reviste internationale, iar
auto.ro vi le prezinta acum in
Romania.
Din start, cei doi au facut foarte clar faptul ca
tendinta de pozitionare pe piata a masinilor fabricate de Aston Martin va avea pe viitor un
trend ascendent si in nici un caz unul descendent, ceea ce inseamna ca britanicii vor munci din greu sa creeze
motoare mai bune si sa dezvolte o
retea solida de dealeri, concomitent cu implementarea unui
marketing puternic.
Totusi, ei au incredere in actuala
platforma tehnica VH, astfel incat aceasta va deservi majoritatii modelelor viitoare, urmand a sta in calculele lor pana, se pare, in
2015 (evident, ea va suferi permanent
modernizari si programe de usurare a maselor).
Concomitent, inginerii din Newport Pagnell vor pune la punct un nou supercar, care va avea misiunea sa intre intr-un conflict “care-pe-care” cu Ferrari F430 si Gallardo; cat despre zvonurile privind realizarea unui SUV si a unei game de motoare supraalimentate, ambii reprezentanti ai conducerii Aston Martin le-au negat vehement.
Bez si Sinders au avut chiar si doua vesti pentru
fanii motorsportului – una buna si una rea. Cea buna se refera la faptul ca va exista un
program extins in aceasta directie, marca din
Insula urmand a se implica din nou in seriile
American LeMans.
Ce rea, din pacate, confirma faptul ca David Richards nu a glumit atunci cand a declarat ca
Aston Martin nu va intra in Formula 1. Aston vs.
Ferrari vs.
Mercedes – ce spectacol ar fi putut sa fie…