© 2024 Auto.ro
Noul plan de afaceri al celor de la Aston Martin are la baza o idee pe cat de simpla, pe atat de eficienta: marirea considerabila a pretului viitoarelor modele (in unele cazuri cu zeci de mii de euro), astfel incat diminuarea numarului de clienti (prin “selectia financiara” rezultata, evident) sa intareasca prestigiul marcii si fidelitatea celor ramasi pana la un punct in care Aston sa aiba asigurata o balanta contabila pozitiva.
Strategia va fi aplicata incepand cu 2011.
Curand, Aston Martin va lansa succesorii lui DB9 si Vantage, plus coupe-ul cu patru usi Rapide si modelele marcii Lagonda, insa fiecare dintre acestea vor costa sensibil mai mult decat actualele masini.
Spre exemplu, pretul lui Vantage se va apropia de cel al lui DB9, ceea ce inseamna un salt de vreo 45.000 de euro. Intre timp, DB9 va afisa o eticheta cu pretul aproximativ al lui DBS, adica va face un salt de peste 80.000 de euro.
Nu se exclude insa posibilitatea ca Aston Martin sa doreasca un supercar cu motor central in locul lui DB9, o configuratie mult mai comuna unui “scor” de peste 250.000 de euro decat cea specifica unui Grand Turism.