© 2024 Auto.ro
Chinezii adora sedan-urile cu look prezidential chiar si atunci cand nu au bani de ele, asa ca fabricantii de masini premium din Europa incearca – si reusesc – sa ii atraga cu modele pozitionate mai spre baza nomenclatorului al caror ampatament a fost lungit.
Audi, spre exemplu, a facut bani frumosi de pe urma versiunii A6L, iar acum si-a intarit pozitia pe piata din tara Marelui Zid cu o versiune “LWB” a noului A4.
Limuzina de clasa medie a constructorului din Ingolstadt castiga asadar 6 cm in lungime si, mai important pentru spatiul pus la dispozitia ocupantilor habitaclului, 6 cm in ampatament – la fix pentru ca managerii ce iau loc pe bancheta din spate sa se simta ca in sanul lui Adam.
Cat despre gama de propulsoare oferite pentru A4L, e meritul germanilor ca nu au intinat pozitia de masina cu pretentii cu agregate diesel: masina poate fi propulsata fie de un doi litri TFSI de 180 CP, fie de un V6 3,2 litri FSI de 265 CP.