rss

Audi A6: imagini si informatii oficiale

  1. 12/08/2008

Constructorul german nu a dorit sa se implice foarte mult in updatarea exterioara a lui A6, chiar daca BMW si Mercedes sunt foarte aproape de a-si lansa noile modele de clasa mare.

Dovada o primim cu ocazia acestor fotografii eliberate cu doua luni inainte de debutul oficial la Salonul Auto de la Paris, ce ne prezinta un A6 cu cateva retusuri minore la nivelul calandrului, barelor de protectie, prizelor de aer si farurilor de ceata. Pe dedesubt insa, lucrurile sunt ceva mai complexe...

Inainte de a trece la lucruri ceva mai serioase, mai mentionam faptul ca Audi a ameliorat si performantele blocurilor optice frontale, astfel incat cei care vor opta pentru dotarea de top vor primi faruri cu xenon si faruri de ceata cu tehnologie LED mai bune. In plus, sistemele de lumini adaptive si cele de asistenta la schimbarea automata a fazelor au fost de asemenea revizuite.

Clientii lui A6 vor avea la dispozitie o paleta de culori pentru exterior mai bogata cu cinci nuante, insa noi credem ca interiorul are de data aceasta prim-planul cu noua centrala de comanda MMI, noua finisare sportiva cu insertii cromate si tapiteria din piele Valcona, oferita optional.

Bineinteles, pentru cei mai pretentiosi va exista si un pachet S-line, ce va impopotona masina cu jante de 18 inch si ii va reduce garda la sol cu 30 mm.

Constructorul din Ingolstadt si-a concentrat insa cea mai mare parte din eforturi pe revizuirea gamei de motoare, care avea nevoie de membri cel putin la fel de puternici ca inainte, dar considerabil mai ecologici.

In final, per ansamblul paletei, s-a obtinut o economie medie de combustibil de circa 15%, gratie micilor amanunte care, in final, au ajuns sa conteze: locul alternatorului obisnuit a fost luat de unul care regenereaza energia electrica, garda la sol a fost micsorata pentru a reduce rezistenta la inaintare, iar sistemul de variere a timpilor supapelor de admisie a eficientizat “munca” motorului.

Sectorul agregatelor pe benzina debuteaza cu un doi litri TFSI de 170 CP, urmat de doua versiuni ale unui nou V6 de 2,8 litri, capabile de 190 CP, respectiv 220 CP. Mult-laudatul V6 TFSI de trei litri cilindree propune 290 CP si un consum mediu de numai 9,5 litri/100 km, fiind in stare totodata sa duca masina pana la 100 km/h in numai 5,9 secunde; totusi, daca acceleratiile si concertul unui motor V8 este tot ce conteaza, venerabilul 4.2 FSI de 350 CP va sta oricand la dispozitie.

De partea cealalta, balul dedicat inventiei lui Rudolph Diesel este deschis de noul motor de doi litri common-rail, ce propune doua verisuni de putere: 140 si 170 CP. Deasupra sa se vor pozitiona, in ordine crescatoare, V6-le de 2,7 litri, 190 CP si 380 Nm si cel de trei litri, 240 CP si 450 Nm.

Bineinteles, sistemul de tractiune integrala quattro va fi prezent sa completeze existenta agregatelor din zonele superioare de performanta, in timp ce trenul de rulare va raspune mai bine cerintelor unui condus sportiv gratie noilor amortizoare fata, cu diametru marit, si noilor setari ale suspensiei.

Daca toate acestea v-au convins sa faceti o vizita la un showroom Audi, nu ne mai ramanem decat sa va informam ca aceasta poate fi facuta incepand cu luna octombrie a acestui an, moment in care ar fi bine sa va asigurati ca dispuneti de cel putin 34.200 de euro (pretul de baza al unui A6 2.0 TFSI sedan).

Vizualizari: 3001