© 2024 Auto.ro
Audi nu doreste sa-si consume intregul menu de delicatese programat pentru anul viitor pe o editie NAIAS ce se anunta mai “jigarita” ca oricand, asa ca, alaturi de versiunea de top a lui R8, V10, va sta o versiune concept si nu de serie a viitorului A7.
Deocamdata nu putem aprecia designul masinii decat pe baza presupunerilor transmise de cateva schite si o mana de randari pe computer, insa ne asteptam ca “inamicul public numarul 1” al lui Mercedes CLS sa fie cel mai atragator model cu patru usi din gama constructorului din Ingolstadt.
Din punct de vedere tehnic, cu siguranta asa va fi: cel mai slab propulsor va avea deja 208 CP. La capatul celalalt al spectrului de putere va asteapta un V10 biturbo de cel putin 600 CP, pregatit pentru versiunea RS; intre timp, golul dintre cele doua extreme va fi umplut de un V6 de 3 litri si 300 CP, un V8 de 4,2 litri si 400 CP si, posibil, de o versiune cu propulsie hibrida.
Legatura standard dintre motorul si trenul de rulare al lui A7 va fi facuta de o transmisie manuala cu sase trepte, insa cei mai pretentiosi vor avea posibilitatea de a alege fie o automata cu sapte rapoarte, fie un DSG cu acelasi numar de trepte. Totul e sa se faca placut in mai putin de o luna...