© 2024 Auto.ro
Numele tunerului din Aachen spune totul in ceea ce priveste specializarea sa si, chiar daca nu te prinzi din prima de asta, e suficient sa privesti rotile masinilor modificate in atelierul sau pentru a te lamuri.
Asa e si cazul ultimului kit pregatit pentru supecar-ul lui Audi, R8: un set de jante absolut incantator si... inca cateva chestii pe deasupra.
Ca si membru al selctului club de masini supersport, Audi R8 soseste in garajul oricarui doritor contra unui pret destul de consistent (mai mic decat al multor "semeni", dar totusi consistent); cu toate acestea insa, "scorurile" practicate de catre tipii de la Wheelsandmore te pun pe ganduri chiar de-ai avea un bloc de firme in Piata Victoriei.
Spre exemplu - si fiindca tot am vorbit de ele -, acele minunate jante de 20 inch costa intre 9.250 si 9.800 de euro. Ceva mai inspre spate, sistemul de evacuare cu valve controlate prin telecomanda (pentru schimbarea tonalitatii) are o eticheta pe care sta scris 5.700 de euro.
Vrei o suspensie cu specificatii de curse? Pregateste 3.999 de euro. Vrei una hidraulica reglabila (ambele punti pot fi ridicate si coborate cu 30 mm, in functie de nevoi)? Adauga inca 4.950 de euro.
Iar lista poate continua cu spoilerul frontal si diffuser-ul spate realizate din fibra de carbon, ambele pretuite la 5.500 de euro, cu sistemul de franare cu discuri actionate de etrieri cu 8 pistonase in fata si 6 in spate ("doar" 13.998 de euro) si cu "la creme de la creme", respectiv tuning-ul de motor ce ridica puterea de la 420 la 530 CP (cu ajutorul unui compresor mecanic), oferit contra a 32.500 de euro.
Una peste alta si grosso modo, toalul sare binisor de 75.000 de euro, adica vreo trei sferturi din pretul unui R8 nou-nout. Poate ar fi mai bine totusi sa asteptati lansarea versiunii V10...