© 2024 Auto.ro
Ce va pierde Salonul Auto de la Detroit din cauza absentei lui Rolls Royce, Ferrari sau Land Rover va castiga de pe urma lui Audi, care este hotarat sa ne faca cunostinta cu versiunea de top a lui R8, V10.
Asa cum ii spune si numele, supercar-ul din Ingolstadt va fi echipat cu agregatul disponibil si pe Lamborghini Gallardo, ce va produce in jur de 520 CP.
Cu alte cuvinte, R8 V10 se va pozitiona ca performante intre vechiul Lambo Gallardo si actualul LP 560-4, pastrand exact distanta necesara fata de bolidul bolognez astfel incat sa nu "il calce pe bombeuri".
Deosebiri fata de un R8 normal se vor vedea si la nivelul designului exterior, noul varf de gama urmand a prezenta o pereche de evacuari mai generos dimensionate (in locul cvartetului de pe versiunea de baza), precum si un set de jante cu un altfel de design.
Tot la anul, dar mai spre sfarsit (probabil, la Salonul Auto de la Frankfurt), Audi va prezenta si varianta roadster a lui R8, botezata, simplu, Spyder. Masina nu va fi atat de incisiva la nivel vizual si va inlocui plafonul de tabla al coupe-ului cu un acoperis retractabil din material textil, actionat automat.
Probabil, gama de motoare disponibila o va oglindi pe cea a coupe-ului, insa ne asteptam ca performantele dinamice sa fie ceva mai slabe din motive constructive.