© 2024 Auto.ro
Compania austriaca s-a mai ocupat de hot-hatch-ul Audi si in trecut, dar era vorba de vechea generatie si de o masina care intrecuse cu mult limitele normalului: sub capota se afla un motor de 550 CP.
S3-ul din imagine, botezat Boehler concept BS3, este, in ciuda aspectului fioros, ceva mai pasnic... ceea ce nu inseamna ca avem de-a face cu un leu fara dinti si gheare.
O.CT a adus numeroase imbunatatiri la nivel estetic si aerodinamic, inlocuind barele de protectie, spoiler-ele si evacuarile de serie cu unele desenate in-house. Mai mult, pentru o tusa sportiva pronuntata, tunerul a "ambalat" compartimentul motor, galeria de admisie si bateria in fibra de carbon - decizie care se potriveste de minune cu cea in urma caruia trenul de rulare a fost finalizat cu un set de jante de 20 de inch.
Apropo de tren de rulare, austriecii au revizuit atat suspensiile, care acum sunt complet ajustabile, cat si sistemul de franare - dotat cu discuri de 372 mm actionate de etrieri cu 8 pistonase.
Cireasa de pe tort este, evident, motorul. Acesta a ajuns de la 265 CP si 350 Nm la 328 CP si 425 Nm, iar rezultatele pe sosea s-au vazut imediat: Boehler BS3 ajunge la 100 km/h cu aproape o secunda mai repede decat un Audi S3 de serie si inregistreaza o viteza maxima de 265 km/h.
OK, pretul acestor performante poate parea astronomic - O.CT pretinde pe operatiunea de tuning nu mai putin de 67.000 de euro -, dar mai este de facut o "mica-mare" precizare: vor fi fabricate doar 100 de unitati.