© 2024 Auto.ro
A devenit o obisnuinta pentru tunerul japonez ASI (Accuracy.Spirit.Imagination) sa produca diverse versiuni derivate din modelul Bentley Continental GT.
Ultima realizare a niponilor a primit numele de ASI Tetsu GTR si, chiar daca va place sau nu cum arata, cu siguranta motorul care propulseaza masina este remarcabil.
Inginerii de la ASI au modificat un propulsor W12 de 6,0 litri de 552 CP, caruia i-au montat un kit de 250 CP, ajungand astfel la o putere maxima de 800 de "cai".
Niponii au inlocuit capota motorului cu una din fibra de carbon care cantareste doar 7 kg si care a primit niste viniluri traditionale japoneze cu flori realizate de Nakamura Tetsuei.
Locul capacului portbagajului din tabla a fost luat de unul, de asemenea din carbon, material folosit si la eleronul spate. Pasajele rotilor marite si jantele de mari dimensiuni au facut ca masina sa aiba o latime mai mare de 1.800 mm.
Toate aceste modificari fac ca ASI Tetsu GTR sa coste cel putin 800.000 de dolari, iar japonezii sustin ca fiecare masina ASI Tetsu GTR este unicat si este modificata in functie de cerintele clientului. Firma va produce doar 29 de Continental GT.