Rasete isterice (ca sa nu zic ca-ti vine sa te tavalesti pe jos) vor acompania ultima creatie a celor de la TATA.
Fiind o
piata puternic emergenta, era timpul ca cineva sa se ocupe si de nevoile
rapperilor autohtoni cu aspiratii inalte, dar cont cam subtire.
Solutia este foarte cost-effective, platforma folosita fiind cea a
Loganului indian, adica
TATA Indica.Acum, numai spatiul in sine nu-i de ajuns sa te simti ca vreun
maharaj, tocmai de aceea si
estetica habitaclului a fost regandita.
“Cea mai fina piele europeana”,
sistem DVD cu monitoare in tetiera, mult lemn, conectorul de 12 volti,
suporturi de pahare,
compartimentul refrigerat si alte astfel de minunatii ale
stiintei moderne (a anilor '90) dezmiarda ocupantii banchetei, “optimizata pentru o pozitie cu adevarat odihnitoare”.
De confortul la rulare se ingrijeste, spune-se, si
suspensia spate multilink, independenta, cu 3 brate. Wow!
Pana ai bani sa investesti in cele mai adevarate
spinner-e, trebuie sa te multumesti cu
jante de 14 inchi, cu 9 spite, dotate cu, tineti-va bine,
pneuri tubeless. Cool!
Motorizarile sunt doua la numar, ambele de
1,4 litri: o benzina de
101 CP si un
diesel de 70 CP (ambele
de origine PSA). RESTECP!