© 2024 Auto.ro
BMW, Audi si Mercedes se afla in continua lupta pentru prima pozitie in topul brandurilor auto premium. Dupa cum era de asteptat, bavarezii conduc detasat in primul semestru, lasandu-i in urma pe conationalii din Ingolstadt si Stuttgart, conform Reuters.
Trio-ul premium BMW, Audi si Mercedes isi disputa in continuare suprematia pe piata auto de lux. Cele trei marci germane au afisat fiecare vanzari in crestere in comparatie cu anul trecut, insa BMW este in continuare lider, lasandu-i in urma pe cei de la Audi si Mercedes.
Conform rezultatelor publicate de cele trei marci, pe primul loc se situeaza BMW,cu 804.000 de masini livrate in primele sase luni ale anului, ceea ce reprezinta o crestere de 8% comparativ cu prima jumatate a anului 2012.
Cei de la BMW sunt singurii care au depasit borna 800.000 de masini, Audi aflandu-se la aproximativ 24.000 de unitati distanta, cu 780.500 de masini comercializate in aceeasi perioada (+6% raportat la perioada similara a anului trecut). Podiumul este completat de Mercedes-Benz, care a atins 694.000 de unitati vandute in intervalul ianuarie-iunie si care a urcat tot cu sase procente.
Analistii auto sunt de parere ca ca trendul se va mentine si in urmatoarele luni, BMW urmand a termina anul ca fiind lider incontestabil pe piata premium, datorita cresterii cererii pe pietele din SUA si China.
Desi cifrele de vanzari Audi si Mercedes-Benz nu s-au ridicat la nivelul BMW, ambele marci au anuntat recent ca tinta pentru anul 2020 va fi depasirea marcii bavareze si atingerea unui numar record de vanzari la nivel mondial in segmentul premium.