© 2024 Auto.ro
BMW seria 7 trebuie sa primeasca rapid o transmisie integrala, cel putin asa se deduce din seria de teste pe care BMW le-a facut in nordul inghetat. Din meniu fac parte zapada si gheata! Nimic de spus pentru a valida eficacitatea transmisiei. Inginerii nu cruta nimic dupa cum puteti vedea.
Referitor la tehnologie, niciun mister, constructorul german va implanta sistemul xDrive deja prezent pe SUV-urile BMW.
Oficialii explica: "Sistemul xDrive va spori placerea de a conduce. Pe asphalt, sistemul xDrive transfera 40% din cuplu pe rotile din fata si 60% pe rotile din spate astfel ca automobilul conserva calitatile sportive care fac reputatia modelelor BMW. Daca situatiile de mers sau de mediu se schimba xDrive isi adapteaza in cateva milisecunde, raportul de repartizare a cuplului motor pentru a preveni tendintele de subvirare sau supravirare ale ansamblului.
Ramane de vazut ce motorizare va lucra cu transmisia integral. Zvonurile se axeaza pe 750, amiralul gamei. Pentru aducere aminte, versiunea cu doua roti motoare poseda un V8 biturbo care dezvolta 407 CP si un cuplu de 600 Nm intre 1750 si 4500. Viteza maxima este de 250 km/h (limitata electronic), iar timpul de accelerare 0-100 km/h de 5.2 secunde.
Prezentarea oficiala a seriei 7 cu tractiune integrala se poate produce la Salonul de la Frankfurt din toamna lui 2009.