M3 nu duce lipsa de publicitate in aceste momente si, fie vorba
intre noi, nici nu avea nevoie de foarte multa campanie de acest gen
pentru a-si convinge fanii, insa cei care l-au realizat cred ca este
loc si de mai bine in ceea ce priveste
vanzarile.
La urma urmei, ei au de mentinut o
traditie veche de peste doua decenii, in care fiecare noua generatie s-a vandut mai bine deat precedenta.
Cu ocazia primului
test-drive oficial desfasurat pe soselele din
Spania, managerul de produs
Carsten Pries a declarat ca, potrivit calculelor, noul M3 ar trebui sa depaseasca pragul de
100.000 de unitati comercializate pana la finalul carierei, depasind cu mult vechea masina, vanduta in aproximativ
90.000 de exemplare.
Desi nu mai este tocmai o masina focusata pe stabilirea de noi recorduri pe circuitele de viteza (cei care au condus-o nu au apreciat in mod special acest lucru), asta o apropie foarte mult de calitatile de all-rounder al best-seller-ului Audi RS4, ceea ce ar trebui sa ajute la atingerea obiectivului.
Totusi, cand va ajunge in showroom-uri in septembrie,
M3 va avea de infruntat o concurenta mai puternica ca oricand, cu un
Mercedes C63 AMG in mare forma si, ceva mai tarziu, cu o
Alfa Romeo 159 GTA anuntata, la randul ei, cu peste
400 CP.