Zvonuri despre un fel monovolum produs de catre BMW
circula de ceva vreme. Unde sunt zvonuri de acest fel, de obicei, apar
si poze. Acestea au tot evoluat, de fiecare data infatisand un prototip
mai evoluat.
Printre concurentii desemnati, in prima faza, se afla si
Range Rover Sport, ceea ce nu-i putin lucru. Imprumutand
artificii de design de la Z4, dotat cu s
istemul de tractiune integrala X-Drive si cu o
varianta M, data drept sigura,
crossover-ul bavarez urmeaza sa sparga toate tiparele marcii.
Potrivit acestei filosofii,
X6 de departe n-ar fi un simplu
people carrier, avand doar
patru locuri, ce-i drept, foarte confortabile. Rolul de “caraus” al familiei ar cadea in continuare pe
nou lansatul X5, care, cum bine stim, are sapte locuri.
Bine, am auzit ca se vorbeste si de un
monovolum pur-sange (V5), dar parca e prea mult de la o marca care promoveaza spiritul dinamic cam prin tot ceea ce face.
Revenind la X6, pozitia foarte neutra a bavarezilor punea benzina pe foc,
viitorul concurent si
pentru Clasa R fiind pus serios sub semnul intrebarii.
Spre bucuria unora sau necazul altora, mare parte din speculatii sunt anulate de un comunicat al companiei
Faurecia, in care compania vorbeste de
pitch-ul la care participa, ce ar urma, in cazul ideal, sa o puna in postura de furnizor al
proiectului X6.
Aceeasi companie, in prezent, este furnizoarea unor componente (
scaune,
panouri de usi) utilizate pentru fabricarea lui
X5.
X6 ar urma sa fie produs in 40.000 de exemplare anual, lansarea fiind programata pentru
2008.