rss

Bugatti Veyron Cabrio: vesti noi

  1. 17/07/2007
  2. Tags: Bugatti, Veyron Cabrio
Bugatti este decis sa pastreze interesul clientilor vizavi de supercar-ului de 1.001 CP si una din masuri a fost deja luata prin ridicarea productiei anuale de la 60 la 75 unitati (fapt care a redus perioada aferenta livrarii masinilor).

Acum insa, constructorul franco-german cauta sa umble putin si la caroseria bolidului, ce va fi “decapitat” pentru a da nastere unei versiuni cabrio.

De fapt, ultimele zvonuri care circula in legatura cu noua masina anunta faptul ca aceasta va fi mai degraba o versiune targa, in care doar plafonul (realizat din sticla) va putea fi indepartat intr-un mod similar celor ale lui Porsche Carrera GT si Koenigsegg CCX.

Cu acoperisul detasat, cel de la volan se va putea bucura in voie de razele soarelui; totusi, daca vreun nor rebel doreste sa strice petrecerea, el nu va trebui sa se chinuie sa il monteze la loc: sarcina stoparii ploii de a transforma habitaclul lui Veyron intr-o cada va cadea automat pe un acoperis din material textil.

Pe langa avantajul de a fi mai spectaculos decat fratele acoperit, Veyron Cabrio (sau Targa) va fi si mai exclusivist, Bugatti planuind o serie redusa la doar 80 de exemplare (300 pentru Veyron Coupe).

Pe de alta parte insa, el va avea si doua puncte slabe destul de importante: mentinerea unui nivel al rigiditatii caroseriei la un nivel cat de cat apropiat masinii din care deriva va ingreuna si mai mult modelul decapotabil (Veyron cantareste deja aproape doua tone) si – foarte important – o parte din magia care a facut interesant acest supercar va disparea complet, Bugatti considerand o limitare a vitezei maxime la doar 350 km/h din motive de siguranta.

In conditiile unui pret asteptat la peste 1,5 milioane de euro, departamentul de vanzari va avea probabil cea mai dificila misiune din lume.
Vizualizari: 967