Cadillac nu a facut mare branza cu BLS de la introducerea sa pe piata europeana, insa patronii de la General Motors sunt decisi sa nu renunte asa usor la ideea de a avea un model premium in segmentul mediu.
Ei vor cauta o redresare a vanzarilor la salonul auto de la Frankfurt, acolo unde va fi prezentata versiunea combi a acestei masini.
Habitaclul lui BLS Wagon va fi in mare masura identic cu cel al sedanului, propunand drept puncte de atractie volanul sport imbracat in piele, ceasul analog de pe consola centrala, cruise-control-ul si sistemul audio cu CD si sapte difuzoare, toate oferite standard inca de la nivelul de echipare de baza, numit Business.
In ceea ce priveste securitatea, orice client al acestei masini va fi protejat indiferent de versiunea aleasa de o
baterie de airbag-uri frontale, laterale si de tip cortina, in timp asupra securitatii active va veghea sistemul
Stabilitrak –
ESP-ul lui Cadillac.
Privitor la partea tehnica insa. BLS Wagon vine cu o noutate interesanta: el va fi primul Caddy ce va oferite in Europa posbilitatea optarii pentru un
motor consumator de bioetanol (ce va fi oferit si pe sedan).
In rest, gama propulsoarelor va semana ca doua picaturi de apa cu cea a sedanului, propunand trei motoare pe benzina – un doi litri turbo in doua versiuni de putere, 175 si 210 CP, si cunoscutul V6 de 2,8 litri de 255 CP – si un agregat pe motorina, cu o cilindree de 1,9 litri, o putere de 180 CP si un cuplu de 400 Nm.
Toate motorizarile si toate versiunile de echipare vor fi disponibile din
luna noiembrie a anului curent, la doar doua luni de la premiera de la
Frankfurt.
Ca si fratele sau cu patru portiere, BLS Wagon va avea viata grea in compania concurentei germane –
blocada Mercedes/BMW/Audi nu a fost sparta nici macar de japonezi – insa americanii, spre deosebire de niponi, chiar nu au ce pierde.