rss

Cadillac Escalade de la Geiger

  1. 16/02/2007
  2. Tags: Cadillac escalade
Dorinta de a fi special si de a nu intra intr-o concurenta prea acerba poate naste monstri in unele ateliere de tuning.

De parca nu erau de ajuns exemplele gen West Coast Customs sau „Pimp My Ride”, nemtii de la GeigerCars s-au gandit ca nu ar fi rau ca si in Europa sa existe un reprezentant al sufocantei mode „bling”, incercand sa-i sensibilizeze pe fanii lui Fubu si Phat Farm cu o (noua) oferta „irezistibila”: Cadillac Escalade „Star Force”.

Anumite replici din „Friday” ne vin in minte, dar ne vom abtine; vom trece direct la a analiza uriasului de 5,5 m lungime, ce a fost comandat de cunoscutul canal de televiziune german ProSieben.

Si totul incepe de la acele jante cromate care, cu ceva centimetri in plus, ar fi concurat un carusel din Disneyland: 24 de inch, incaltate cu pneuri Pirelli Scorpion 305/35 ZR 24. In acelasi timp, garda la sol a fost micsorata cu 10 cm printr-un kit de suspensie, astfel incat sa le iasa din minte tuturor ca off-road-ul pentru aceasta namila ar fi insemnat mai mult decat bordura unui trotuar.

Caroseria a fost vopsita intr-o culoare speciala, numita ProSieben Star Force, si a fost decorata cu stele formata din beculete LED. Nimeni sa nu-i va putea rata prezenta pe timp de noapte...
Inauntru megalomania atinge cote apoteotice: nu ai contact vizual cu soferul daca asta iti doresti (panoul despartitor cu geam, similar celebrelor limuzine full-stretch, face posibil acest lucru), iar scaunele imbracate in piele rosie si neagra, decorate cu logo-ul Star Force, sunt astfel pozitionate incat sa primesti cat mai clar informatiile vizuale oferite de proiectorul LCD Toshiba.

Imaginea nu este nimic fara sunet si Geiger nu ne contrazice: ba dimpotriva, sistemul audio cu 1.000 de wati la dispozitie ii vor obliga probabil si pe martieni sa fie de acord.

Chiar si cei „pedepsiti” sa ocupe ultimele doua locuri din spate vor uita de situatia in care se afla: Geiger a modificat intens forma podelei pentru a degaja spatiul pentru picioare, scaunele sunt tapitate cu cea mai fina piele (de asemenea in combinatia rosu si negru – culorile ProSieben, bineinteles), iar acoperisul retractabil le ofera o calatorie la clasa intai sub soarele, eh, european.

Nici o surpriza sub capota: acelasi monumental si insatiabil motor V8 de 6,2 litri ocupa spatiul dintre faruri si parbriz, doar ca el arunca catre cele patru roti cu 20 mai multi cai multumita unui sistem de evacuare mai performant (asadar, 423 CP).

Insa chiar deasupra lui, la capatul intinsei capote negre, sta la mare pret unul dintre cele mai "speciale" obiecte de decor de la inventarea protezei dentare cu diamante: o statueta placata cu aur, la crearea careia a stat ca model insasi moderatoarea ProSieben, Annemarie Warnkross.

Frumos bust, Annemarie...
Vizualizari: 1149