© 2024 Auto.ro
Americanii au o traditie indelungata cu preturile de dumping, insa criza economica instalata inevitabil si la Detroit nu face altceva decat sa accentueze situatia.
Desi un model nou-nout si detinator al unei mosteniri legendare, Chevrolet Camaro are un pret de baza echivalent, in Europa, cu al unei compacte decente: aproape 23.000 de $!
Sigur, cu taxe, transport si nelipsitele adaos-uri de specula il vom vedea prin targuri si pe site-urile de anunturi auto de la noi la cel putin 35.000-40.000 de euro, insa asta conteaza mai putin (spre deloc) daca te hotarasti sa faci un drum pana in State.
Acolo, de 23.000 de $ vei primi un motor V6 modern, de 3,6 litri si 300 CP, cuplat la o cutie automata cu sase trepte, sistem de control al tractiunii Stabilitrak, un set de jante de cel putin 18 inch diametru si, daca mai ai ceva dolari rataciti prin buzunare, un pachet sport RS ce include faruri HID, spoilere sport si jante de 20 de inch diametru.
De asemenea, habitaclul este bine dotat cu gadget-uri high-tech, de pe lista nelipsind Bluetooth-ul, conectivitatea via USB sau radio prin satelit.
Si mai interesanta ni se pare insa oferta pentru Camaro SS, desi pretul de pornire este cu 8.000 de $ mai mare: contra unei sume echivalente cu pretul unui sedan de clasa medie european echipat cu un “benzinar” pipernicit, GM iti aseaza in garaj un coupe cu motor V8 LS3 de 6,2 litri, 422 CP si 553 Nm, cuplat la o cutie manuala cu sase trepte.
Doritorii de confort pot opta insa pentru Camaro SS cu transmisie automata, caz in care sub capota va fi montat un V8 L99 de 400 CP si 536 Nm. Economisim pentru primul...