Chevy trebuie sa devina o marca globala
- 10/03/2007
-
Tags:
Chevrolet, Chevy, General Motors
Mai nou, aceasta este ambitia celor de la General Motors, care doresc ca cea mai populara marca a concernului sa depaseasca granitele Statelor Unite si sa se vanda la nivel global chiar mai bine decat o face acum pe piata numarul unu a lumii.
In caz ca planurile lui
GM se vor finaliza cu succes,
Chevrolet ar putea vinde chiar si 6 milioane de unitati anual.
Acest lucru ar insemna practic aproape de nivelul companiei
Ford si mai mult decat produce
Volkswagen, iar obiectivul este mai mult decat realizabil dat fiind faptul ca
producatorul din Detroit a terminat anul trecut cu 4,3 milioane de masini vandute.
Din acestea insa, 2,8 milioane (adica 65%) au fost comericalizate in SUA, iar pentru inversarea proportiei este nevoie ca
vanzarile din restul lumii sa creasca cu 50% si cele de acasa sa se mentina la acest nivel.
Deocamdata,
cea mai mare piata in afara SUA pentru Chevrolet este de departe America de Sud (87% din vanzarile non-US), iar echilibrarea rapoartelor este nevoie de multa munca atat in
Europa, cat si in
Asia.
Ca sa va faceti o idee asupra greutatilor pe care le va intampina GM, va spunem doar ca, in acest moment,
90% din europeni au auzit de marca Chevrolet, dar 97% din acestia habar nu au ce masini produce.