© 2024 Auto.ro
Porsche Inter Auto Romania a incheiat primul trimestru al anului cu cresteri ale cifrei de afaceri de 8%, desi volumul de vanzari a ramas la acelasi nivel ca in 2011. Aceasta evolutie a fost determinata in special de vanzarea de autoturisme noi.
O crestere importanta a avut loc in cazul marcilor premium din portofoliul Porsche Inter Auto, in timp ce marcile Skoda si SEAT au inregistrat scaderi comparativ cu trimestrul intai al anului trecut.
“Anual, debutul programului REMAT influenteaza vanzarile de automobile Skoda si SEAT, doua marci pentru care argumentul pretului poate fi decisiv”, explica Dana Cortina, Director General Porsche Inter Auto Romania.. “Primavara aceasta, programul REMAT a inceput in aprilie, asa incat impactul lui se va vedea, probabil, mai clar, in a doua jumatate a anului. Marcile Audi si Porsche, pe de alta parte, au inregistrat cresteri ca numar de unitati vandute, pe segmentul de lux incepand sa se observe efectul de crisis fatigue.”
Vanzarile de automobile second hand, derulate prin Weltauto, au urcat si ele ca numar de unitati, cu 6% pe primul trimestru, fata de primul trimestru al lui 2011, ajungand la o valoare totala de 2,3 milioane EUR.
Astfel, desi vanzarile de automobile noi au ramas, ca volum, la acelasi nivel ca în 2011, din punct de vedere valoric ele au crescut cu 12%, alaturi de vanzarile de automobile second hand si de service ducand la o marire de 8% a cifrei totale de afaceri pe trimestrul I al anului, de la 30,6 milioane EUR la 33 milioane EUR.