Acestea sunt primele poze oficiale ale noului Citroën de clasa medie, care va fi prezentat, pe viu si in paralel, unui grup restrans de jurnalisti din presa internationala.
Masina nu va fi disponibila la vanzare insa, decat dupa ce-si va face debutul oficial la Salonul Auto de la Bruxelles, din luna ianuarie a anului viitorul.
Noul model este o idee mai mare decat cel pe care-l inlocuieste, lungimea crescand la
4,78 m, latimea la
1,86, in timp ce ampatamentul se intinde pe un total foarte sanatos de
280 cm, dimensiune ce, cu siguranta, va fi foarte apreciata de ocupantii banchetei.
In afara de spatiul indestulator, pasagerii
noului C5 se vor bucura si de
sistemul de suspensie hidraulic (aflat la cea de-
a treia generatie), ce va alege in miimi de secunda setarile optime pentru toate suprafetele de rulare, astfel ca raportul intre confort si stabilitate sa fie unul optim.
Stim deocamdata ca gama de motorizari pe benzina va cuprinde versiunea de
1,8 litri si 127 CP, cea de
2.000 cmc cu 143 CP si
V6-le de 3 litri, capabil de
215 cai.
Pe frontul diesel vom avea de-a face cu puteri cuprinse intre 110 si 208 CP, aceasta din urma fiind "opera" agregatului V6 de 2,7 litri. Se pare ca toate versiunile vor dispune de
discuri de frana de
330 mm pe fata si
304 mm pe spate.
Cum bine putem observa in poze, noul C5 se inspira puternic din
conceptul Airscape, prezentat recent la
Salonul Auto de la Frankfurt, si - ca si acesta - s-ar putea sa aiba la un moment dat o versiune cabrio, dotata cu hardtop, dar nimic nu-i confirmat inca.