rss

Concurs Mazda: Zoom-Zoom - surprinde-i spiritul!

  1. 19/05/2008
  2. Tags: Zoom-zoom
Mazda a lansat in Romania concursul "Zoom-Zoom - surprinde-i spiritul!”, competitie ce se va desfasura in intervalul 17 mai-24 iulie pe Youtube (www.youtube.com) si se adreseaza persoanelor care au implinit deja 18 ani.

"Zoom-Zoom" reprezinta noul slogan al niponilor, filosofia din spatele modelelor produse in ultimii sase ani si exprima placerea miscarii experimentata in copilarie. Concursul consta in realizarea cu ajutorul mijloacelor video aflate la indemana oricui (sau aproape oricui - camera foto/video sau telefon mobil) a unor filmulete care sa suprinda filososfia "Zoom-Zoom" a brand-ului Mazda. Filmele trebuie sa ilustreze atributele pe care japonezii incearca sa le implementeze la fiecare model: distractie, sportivitate, dinamism, placerea de a conduce. In acelasi timp, creatorul trebuie sa dea dovada de un spirit tanar, multa imaginatie si nonconformism.

“Prin acest concurs dorim sa-i provocam atat pe fanii Mazda din Romania, cat si pe toti ceilalti pasionati ai autoturismului care au spirit de competitie si care, desi adulti, stiu sa se bucure si sa traiasca aventura la fel ca în copilarie. Intr-o lume prea serioasa si prea grabita, vrem sa stimulam autenticitatea, inventivitatea, joaca, vrem sa reamintim ca uneori este bine sa «dai in mintea copiilor»!”, a explicat Cristian Rigu, Country Manager Mazda in Romania.

Pentru o accesibilitate cat mai mare a fost aleasa platforma YouTube, unde vor fi incarcate si votate filmele realizate de catre participanti. Inscrierea in concurs se face in cadrul sectiunii special create pe site-ul www.mazda.ro, unde cei interesati gasesc regulamentul si mecanismul de desfasurare ale concursului.

Puneti-va prietenii la treaba pentru ca premierea se va realiza pe baza voturilor obtinute de catre fiecare film pe YouTube, participantii avand posibilitatea sa-si promoveze creatiile, astfel incat sa adune cat mai multe voturi. Perioada de inscriere si votare se va incheia pe 18 iulie, urmand ca numele castigatorilor sa fie facute publice pana la 24 iulie 2008 pe site-ul oficial Mazda in Romania.

Premiul cel mare consta intr-o invitatie pentru doua persoane la un eveniment de lansare Mazda ce va avea loc in Spania, la Palma de Mallorca. Ocupantul locului doi primeste un laptop MacBook Air, in timp ce locul trei primeste o consola de jocuri Sony PlayStation 3.
Vizualizari: 1077