Jay Leno a provocat atata invidie cand a prezentat la SEMA ultimul membru al colectiei sale – acel Corvette monstruos cu motor de 8,2 litri V8 de 600 CP si 813 Nm alimentat cu etanol –, incat Pratt & Miller, creatorii acestei bestii, s-au decis sa o fabrice intr-o serie limitata la numai 25 de unitati.
Practic, acesta va deveni cel mai puternic Chevy Corvette de pe piata si probabil ca nu va fi depasit decat de mult asteptatul ZR-1, o masina despre care se zvoneste ca va avea sub capota o inchisoare pentru 650 CP.
Pratt & Miller este o companie cu o vasta experienta in cursele auto, asa ca nu trebuie sa va ingrijorati ca toata acea putere este incontrolabila: la urma urmei, masina ADN-ul lui
C6.R, masina cu care compania americana a castigat la
Le Mans.
Asta inseamna o caroserie ultrausoara din fibra de carbon, suspensii ajustabile, sistem de franare
Brembo, jante
BBS si un propulsorul extrem de puternic, chiar daca ultimul este un V8 pus la punct de
Katech si modificat, se spune, sa mearga cu etanol
E85.
Cifrele care intereseaza pe toata lumea – acceleratii, reprize, viteza maxima,
forte G in viraje – au ramas deocamdata secrete, dar nu va faceti iluzii: va trebui sa aveti un supercar extrem de capabil pentru a-i face fata acestui
monstru mecanic.
Pentru a pune mana pe un C6RS, trebuie sa faceti trei lucruri: sa va grabiti (dat fiind faptul ca 25 de clienti se gasesc extrem de rapid), sa cumparati un
Corvette Coupe, roadster sau
Z06 si sa va pregatiti sa scoateti din banca 185.000 de $, suma aferenta modificarilor prin care trebuie sa treaca Corvette-ul pentru a ajunge un
C6RS. Nu e rau pentru o masina care poate trimite la culcare un
Pagani Zonda F, nu?