Raliul Argesului, etapa a 5-a a CRR si prima pe macadam a actualei stagiuni, a oferit mult suspans si s-a incheiat cu victoria lui
Tempesta, care, ca si anul trecut, a izbutit sa-si adjudece o intrecere dominata in marea ei majoritate de
Constantin Aur.
Evident, duelul pentru victorie s-a dat sambata, pe probele devenite deja clasice. Vremea a fost schimbatoare, iar
problemele de organizare nu au lipsit, existand numeroase momente in care turmele de oi, ca si caii si vacile care pasteau pe marginea traseului au pus in pericol derularea probelor speciale.
Ca si anul trecut,
Titi Aur a dominat intrecerea in cea mai mare parte a sa. De altfel, campionul in exercitiu si-a adjudecat 5 din primele 7 speciale (incluzand sectiunea de vineri), si avea un avantaj de aproape o jumate de minut in fata celui de-al doilea clasat. Insa Aur a schimbat bujiile inainte de PS8, a montat gresit o mufa la bobina, si a mers in proba urmatoare doar in doi cilindri, pierzand o multime de timp, ca si prima pozitie.
Spre deosebire de anul trecut, cand, pe final,
Aur era devansat si de David, fiind obligat sa se multumeasca doar cu pozitia a treia, de aceasta data el a
avut si noroc.
Mihai Leu, cel cu care se afla in lupta pentru locul secund,
a avut o pana pe ultima speciala, astfel ca Titi s-a clasat al doilea, iar camapionul din 2003 numai pe locul 4.
Victoria i-a revenit, ca si anul trecut, lui Tempesta, care a facut o cursa de regularitate, in timp ce
pozitia a treia a podiumului a fost ocupata de campionul din 2004, Gartofan, desi acesta s-a confruntat si cu probleme de reglare a suspensiilor.
In lupta pentru pozitiile fruntase s-au aflat, vreme buna, si
Bogdan Marisca sau
Daniel Ungur. Primul a izbutit chiar sa-si adjudece PS 4 si PS5, punand presiune asupra lui Aur, dar, probleme la cutia de viteza aveau sa-l oblige la abandon inaintea ultimelor patru speciale. In replica, Ungur, cu un nou copilot si cu masina Lancer Evo 8 care i-a dat atatea atai de cap, anul trecut, lui Morar, a abandonat dupa ce a pierdut mai bine de 32 de minute din pricina unui furtun de la intercooler.
Astfel, in zona punctelor s-au mai clasat
Catalin Cismaru, care a transat duelul cu
Pitigoi, Onoriu, care, desi la debutul cu o masina de grupa N a obtinut doua puncte, respectiv
Zoltan Juhos.