rss

CRR Dunlop 7, Raliul Sibiului Pirelli: Marisca este mai aproape de titlu

  1. 23/07/2007
  2. Tags: Bogdan marisca
Raliul Sibiului Pirelli i-a prilejuit lui Bogdan Marisca un nou succes. Si cum Marco Tempestini, pilotul clasat pe pozitia secunda in ierarhia generala a sosit numai al treilea, Marisca a mai facut un pas catre titlul national.

Intrecerea a fost la discretia clujeanului. Acesta a fost ferit de probleme tehnice si, in plus, asa cum mentionam si in informatiile anterioare, a profitat din plin de pozitia de lider. Si aceasta pentru ca din pricina caniculei, praful persista pe drum, generand probleme de vizibilitate pilotilor care au luat startul mai tarziu.

Mai mult, Bogdan a stiut sa isi gestioneze avantajul pe care-l luase inca din prima zi, dupa proba de noapte Santa, si nu a mai fortat decat atat cat a avut nevoie, fara insa sa-si asume riscuri suplimentare. O tactica perfecta intr-un raliu cunoscut pentru duritatea sa.

O cursa fara probleme a avut si Gartofan. El a incercat sa puna presiune asupra lui Marisca, a redus constant din handicapul care-l despartea de lider, dar, spre final, n-a mai riscat, multumindu-se cu locul 2.

Asa cum spuneam, ultima treapta a podiumului i-a revenit lui Tempestini, care a concurat pentru prima data la Sibiu. Un rezultat bun, dar nu si in contextul luptei pentru titlu, pentru ca numarul rundelor ramase de disputat este tot mai mic si sansele de a recupera handicapul care-l desparte de Marisca sunt tot mai reduse.

Aur a avut trei pene de cauciuc si a trebuit sa se multumeasca numai cu locul 4 intr-un raliu pe care l-a castigat pana acum de 4 ori, atragandu-si si renumele de "Mister Sibiu". Pentru Titi a fost totusi o clasare cu noroc, pentru ca si pilotii care l-au urmat au avut parte de probleme.

Confruntat cu probleme de suspensie si o pana, Mihai Leu s-a multumit pana la urma cu locul 5. O pana i-a adus 5 minute de intarziere si lui Catalin Cismaru, cel care a fost multa vreme pe locul 3, dar, la final, a trebuit sa se multumeasca doar cu locul 5.

Altfel, trebuie amintit ca a doua trecere pe Gatu Berbecului a fost anulata din pricina unui incendiu, dupa ce prima fusese intrerupta din aceeasi pricina, iar concurentii din spatele plutonului au primit timpi decisi de comisarii sportivi, ceea ce a declansat un val de proteste.

Raliul Sibiului Pirelli 2007

Suprafata: macadam 100%. Lungimea totala: 336,40 km
Probe Speciale: 10 totalizand 125,70 km / PS 09 anulata (24,30 km)
Echipaje la start: 46 (15 la gr. A, 26 la gr. N, 5 la gr. H)
Echipaje clasate: 30 (9 la gr. A, 17 la gr. N, 4 la gr. H)
Victorii PS: C.Aur 4; B.Marisca 3 (1 ex-aequo); M.Tempestini 2 (1 ex-aequo); M.Leu 1.
Lideri succesivi: PS 1 - C.Aur; PS 2-10 - B.Marisca.
Viteza medie a invingatorului: 90,24km/h

Clasament general

    1.    Bogdan Marisca / Sebastian Itu     Mitsubishi Lancer Evo 9    N    1h07m25,0s
    2.    Dan Gartofan / Adrian Berghea    Subaru Impreza STI    N    + 51,9s
    3.    Marco Tempestini / Dorin Pulpea     Subaru Impreza STI     N    + 1m 10,2s
    4.    Constantin Aur / Anton Avram    Mitsubishi Lancer Evo 9    N    + 2m 20,8s
    5.    Mihai Leu / Flavius Campeanu    Mitsubishi Lancer Evo 9    N    + 3m 30,5s
    6.    Alexandru Mitroi / Valentin Hard    Citroen C2R2    A    + 6m 53,4s
    7.    Catalin Cismaru / Gabi Lazar    Mitsubishi Lancer Evo 9    N    + 7m 27,2s
    8.    Heinz Goellner / Dan Spuderka    Seat Ibiza    A    + 7m 43,0s
    

Clasament general: 1. Bogdan Marisca 56p, 2. Marco Tempestini 45p, 3. Dan Gartofan 38p, 4. Constantin Aur 31p, 5. Daniel Ungur 25p, 6. Mihai Leu 20p.
Vizualizari: 814