© 2024 Auto.ro
La sfarsitul lunii martie 2013, Registrul Auto Roman a reinnoit certificatul ISO 9001 pentru Automobile Dacia. Recertificarea atesta progresele importante realizate de catre companie, in domeniul
calitatii, atat la nivelul proceselor de management, cat si la nivel
operational, fie ca este vorba de activitatea industriala sau
comerciala.
Recertificarea, cu cea mai recenta versiune a standardului de management al calitatii, ISO 9001: 2008, priveste activitatile de: proiectare, fabricatie de vehicule, organe mecanice si piese de schimb, colectare si expediere de piese de schimb si piese pentru fabricarea de vehicule in alte uzine, dar si comercializare de vehicule si servicii post-vanzare, desfasurate pe platforma Mioveni si prin filiala Renault Commercial Roumanie (inclusiv Centrul de Piese de schimb de la Oarja).
“Recertificarea ISO 9001 reprezinta confirmarea sistemului de management al calitatii Dacia si a eforturilor angajatilor pentru aplicarea unor metode de lucru riguroase. Calitatea Dacia a fost deja recunoscuta de catre clientii si mass-media din Romania si din Europa, iar acest lucru este confirmat in numeroasele premii acordate in ultimii ani. Toate vehiculele fabricate la Mioveni au ADN-ul Dacia: un raport imbatabil pret/spatiu/prestatii si o fiabilitate dovedita. La fel si organele mecanice si piesele de schimb fabricate aici. Preocuparea noastra cotidiana este legata de calitate, performanta si competitivitate”, a declarat Jérôme Olive, director general Dacia si Renault Romania.
Adoptarea unui Sistem de Management al Calitatii reprezinta o decizie strategica a oricarei companii care isi doreste sa evolueze constant pentru a raspunde asteptarilor clientilor sai. Dacia a obtinut pentru prima oara confirmarea sistemului sau de management al calitatii in 1998, aceasta urmand sa fie reinnoita de catre Registrul Auto Roman la fiecare trei ani.