© 2024 Auto.ro
La patru ani de la lansarea modelului, interval in care s-au vandut peste un milion de unitati sub marca Dacia si Renault, constructorul de la Mioveni va lansa pe 1 iulie versiunea restilizata a Logan-ului.
Scopul operatiei estetice este acela de a spori vanzarile acestui model de mare succes si pentru a-l adapta la noul limbaj de design al producatorului autohton, vazut in premiera pe noul hatchback Sandero.
Asa cum ne-au obisnuit, pasionatii de pe Daciaclub.ro si Loganclub.ro au reusit si de aceasta data sa surprinda un nou model Logan nedeghizat, avand numere de probe, in timpul unor teste efectuate on judetul Arges.
In fotografiile de fata, realizate de forumistii de la cele site-uri amintite, se pot observa numeroase detalii de ordin stilistic cum ar fi portbagajul lipsit de clasicul "V" de pana acum, care are un ornament cromat in partea inferioara si un eleron modern incorporat ce se va integra cu noile stopuri.
Apropo de blocuri optice, noul Logan nu va prelua farurile de la fratele Sandero asta pentru a se diferentia clar de proaspatul lansat in gama Dacia.
Facelift-ul va viza in prima faza doar varianta sedan a Logan-ului, in timp ce Logan MCV restilizat va fi lansat anul viitor. Deocamdata nu se stie daca noul Logan va fi mai scump sau mai ieftin decat actualul model.
Tot in 2009, Dacia va lans o versiune sport a lui Logan Sedan care va fi echipata cu un motor de 1,6 litri si 133 CP, acelasi care se ascunde si sub capota lui Renault Twingo Sport.
Anul trecut, Romania a fost cea mai mare piata pentru modelul Dacia Logan cu peste 100.000 de exemplare comercializate, urmata de Rusia (circa 68.000 de unitati) si Franta (peste 32.000 de masini).