rss

Denso lanseaza noile bujii cu scanteie IRIDIUM TT prin itinerariul epic “Track 2 Track” ce celebreaza mostenirea F1 a Europei

  1. 05/11/2015

Denso, producatorul de piese auto aftermarket la nivel mondial, lanseaza noua sa tehnologie de ultima generatie – Bujia cu scanteie Iridium TT – prin organizarea unui itinerariu inedit ce celebreaza mostenirea uitata a Europei in F1.
Performanta si durabilitatea bujiei Denso Iridium TT va fi reflectata in itinerariul Track 2 Track (T2T) din Moscova pana in Marea Britanie, ce cuprinde cateva din circuitele abandonate F1 ale Europei.

Denso, producatorul de piese auto aftermarket la nivel mondial, lanseaza noua sa tehnologie de ultima generatie – Bujia cu scanteie Iridium TT – prin organizarea unui itinerariu inedit ce celebreaza mostenirea uitata a Europei in F1.

Bujia Iridium TT este ultima noutate in lista lunga de inovatii tehnologice a companiei Denso – avand cea mai mare concentratie de Iridiu din piata, tehnologia sa unica combina cel mai mic electrod central din lume, ce inseamna un diametru de 0.4mm, cu un electrod de masa foarte subtire din platina, de 0.7mm.

Toate aceste specificatii stau la baza performantei ridicate, a eficientei si durabilitatii bujiei – Iridium TT are o durata de viata de pana la 120,000km, de 3 ori mai mult decat bujia standard din Nichel.


Performanta si durabilitatea bujiei Denso Iridium TT va fi reflectata in itinerariul Track 2 Track (T2T) din Moscova pana in Marea Britanie, ce cuprinde cateva din circuitele abandonate F1 ale Europei. Puteti urmari progresul campaniei T2T pe website-ul: www.densotrack2track.com

Bujia Denso Iridium TT si Campania T2T au fost lansate oficial printr-un eveniment organizat la circuitul de viteza din Moscova, in data de 26 Octombrie.


Doi piloti de curse – Rebecca Jackson din Marea Britanie si Natalia Freidina din Rusia – au acceptat provocarea T2T si vor concura pe circuite din Rusia (Moscova), Polonia (Poznan) si Marea Britanie (Brands Batch), descoperind pe traseu circuite de F1, abandonate in decursul istoriei.

Cu toate ca un itinerariu de 3,000km nu va testa cu adevarat durata de viata a bujiei Iridium TT, aceasta campanie va reflecta istoria Denso in lumea motorsport si angajamentul sau continuu de a livra produse performante si inovative in industria automotive.

Managerul de Marketing al companiei Denso, Hedy Borreman, declara: “Denso a fost intotdeauna un pionier in domeniul automotive aftermarket, indeosebi in privinta bujiilor cu scanteie, unde au fost lansate o serie de premiere de-a lungul timpului.

Aceasta bujie cu scanteie, construita pe baza tehnologiei Super Ignition, nu face exceptie de la regula; tehnologia Iridium TT ofera o aprindere mai buna si mai rapida, asigurand in acelasi timp un consum de combustibil optim.
Toate acestea confera o performanta si eficienta sporita a vehiculului, in timp ce electrodul de masa din platina al bujiei va asigura o durabilitate a produsului mai mare decat orice alt produs din piata. Acum cinci ani de zile, bujiile cu scanteie ce detineau aceasta tehnologie erau disponibile doar pentru masinile din game de lux – acum, Denso face ca aceasta tehnologie sa fie disponibila tuturor."

Denso are o istorie bogata in lumea motorsport si a masinilor performante – este principalul sponsor al echipei Toyota din Campionatul Mondial de Anduranta si a fost present la toate evenimentele majore din domeniu de-a lungul anilor, de la Formula 1 la Campionatul Mondial de Raliuri. Acum, Campania T2T va redescoperi cateva din circuitele uitate ale Formulei 1 din Europa, precum Masaryk din Cehia, Österreichring din Austria si parte a circuitului Spa-Francorchamps.

Pentru a afla mai multe informatii privind Denso si campania T2T, sau pentru a urmari progresul campaniei in Europa, va rugam sa vizitati website-ul www.densotrack2track.com.

Pentru mai multe detalii privind gama de produse Aftermarket Denso, va rugam sa vizitati www.denso-am.eu sau pentru a gasi cel mai apropiat distribuitor Denso: www.denso-am.eu/where-to-buy


Video de prezentare: https://www.youtube.com/watch?v=h3siFjbVOTs


Despre Loopaa Marketing Agency
Despre Unitatea Aftermarket Denso Europe B.V.

Unitatea dedicata sectorului Aftermarket a filialei Denso Europe B.V. furnizeaza o gama de produse la calitate OE, in continua dezvoltare, catre distribuitori, service-uri auto si magazine de piese auto, printre care: sisteme de management ale motorului (senzori de temperature, pompe de benzina, bobine de inducţie), sisteme termice (compresoare A/C, valve de expansiune, etc.), sisteme de racire a motorului (radiatoare, condensoare, intercoolers, ventilatoare), filtre de habitaclu, bujii cu scânteie, bujii incandescente, stergatoare, demaroare si alternatoare, sonde lambda si componente diesel (incluzând pompe diesel, injectoare si valve de aspiraţie). Vânzarea acestor produse sunt coordonate la nivel local, acolo unde este posibil acest lucru. Reţeaua de vânzari Denso, aflata in plina expansiune, include birouri de vânzari Aftermarket in Germania, Marea Britanie, Italia, Spania, Franţa si Rusia, precum si repreznetanţi de vânzari locali in celelalte ţari Europene. Denso Aftermarket aplica programele sale tehnologice si in vederea dezvoltarii unor soluţii industriale non-automotive, precum industria robotica si sisteme de aer-condiţionat pentru autobuze. Pentru mai multe informaţii, vizitaţi www.denso-am.eu.


Advertorial

Vizualizari: 2171