rss

Dispare 1.6 FSI din oferta Volkswagen?

  1. 27/10/2007
  2. Tags: General Motors
Tehnologia FSI (injectie directa de benzina) nu pare ca a adus modificari la fel de pozitive precum promitea sau, cel putin, nu pe versiunile mai slabe, cum ar fi varianta de 1.600 cmc.

Aceasta din urma a fost criticata non-stop pentru caracteristica de cuplu slaba, respectiv pentru consumul relativ mare.

Din aceasta cauza va fi inlocuita de tot, se pare, cu agregatul TSI modificat (supraalimentat doar cu o turbina, fara aportul compresorului) de 1,4 litri, cel putin pe trei modele - Golf, Eos si Passat.

Puterea este un pic mai redusa decat in cazul suratelor ce apeleaza la dubla supraalimentare (122 CP), dar, in ciuda unei singure turbine, proprietarii n-au de ce sa se teama de un eventual gol turbo, pentru ca momentul maxim de 210 Nm este livrat de la doar 1.500 rpm.

Mai mult, aceasta valoare este constanta pana la 4.000 rpm, ceea ce promite o elasticitate de invidiat, unul din lucrurile de care ducea mare lipsa vechea motorizare atmosferica.

Cireasa de pe tort este reprezentata de consumul mediu, care este mai mic cu 1 litru.

In alta ordine de idei, cine vroia ca modelul de baza de Passat sa fie echipat cu o cutie automata, avea la dispozitie una hidramata, cu 6 rapoarte.

Si aceasta solutie este acum inlocuita, cu celebrul DSG, dar care mai primeste o treapta in plus (in total 7!).
Vizualizari: 1430