© 2024 Auto.ro
Dupa un an si jumatate de franciza Premio in Romania, Goodyear Dunlop Tires aduna roadele parteneriatelor sale. Domnul Ovidiu Balan, Director General al companiei, vorbeste publicatiei Premio Magazin despre succesul unui model de afaceri care s-a impus inclusiv pe timp de criza, precum si despre cum obligativitatea echiparii cu anvelope de iarna va afecta preturile la raft.
P. M.: In urma unui bilant sumar, intr-un an si jumatate de franciza Premio in Romania reteaua de retail locala a acumulat o investitie de peste 7 milioane de euro si 15 magazine-service in Suceava, Botosani, Galati, Bucuresti, Ploiesti, Ramnicu-Valcea, Timisoara, Arad, Cluj-Napoca, Baia Mare, Targu Mures si Brasov. Pana la ce nivel se asteapta evolutia Premio in 2011?
Ovidiu Balan: Dupa succesul inregistrat in 2010, cand am avut un ritm accelerat al intrarii de noi parteneri in lantul de franciza Premio, in 2011 ne asteptam la cel putin 10 noi parteneri. Ritmul de dezvoltare al pietei de retail ne incurajeaza sa credem ca vom reusi sa ne atingem si chiar sa depasim aceste estimari preliminare. De altfel, incepand cu 2011 dorim ca insusi ritmul de 10 noi magazine-service Premio pe an sa fie parte integranta din standardul Premio in Romania.
P.M.: Odata cu introducerea obligatorie a anvelopelor de iarna pentru toti conducatorii auto care circula pe drumuri cu gheata, lapovita si zapada a aparut suspiciunea ca vor creste preturile la anvelope, dar mai ales la servicii. Care va fi situatia in centrele Premio?
Ovidiu Balan: Desi Goodyear Dunlop Tires Romania nu poate controla preturile la raft, un lucru este cert: franciza Premio se axeaza pe respectarea celui mai bun raport calitate–pret, atat la nivel de bunuri cat si la nivel de servicii. Pretul anvelopelor a crescut incepand cu a doua jumatate a anului trecut datorita cresterii pretului la materiile prime si nu din cauza introducerii unei noi reglementari legislative. Recomandam tuturor clientilor nostri sa fie atenti la ce cumpara, cat de mult produsul ales corespunde nevoilor lor si sa nu caute cu precadere produse ieftine cu marca necunoscuta. Acestea pot fi de o calitate indoielnica, cu o durata de viata redusa si cu un grad foarte scazut de confort. În pretul unei anvelope bune se regasesc intotdeauna zeci de ani de inovatie, cercetare si dezvoltare tehnologica ce garanteaza calitatea si confera siguranta de care cu totii avem nevoie.
P.M.: Cate centre Premio vor fi deschise anul acesta in tara si in ce orase?
Ovidiu Balan: Dupa cum am mentionat deja, planurile Goodyear de dezvoltare a retelei Premio prevad ca in 2011 sa fie lansate cel putin 10 noi magazine-service Premio in Romania. Prima lansare din acest an va avea loc la Satu Mare.
P.M.: Cum a influentat criza financiara evolutia dezvoltarii retelei Premio in Romania si ce aport a avut aceasta strategie de dezvoltare a operatiunilor Goodyear pe segmentul de retail?
Ovidiu Balan: Dupa cum s-a putut observa si din ritmul de dezvoltare al retelei de la finele anului 2010, cand in ultimul trimestru au fost lansate 5 noi magazine-service Premio, criza financiara nu a afectat dezvoltarea retelei de franciza Premio in Romania. Putem spune ca doar a intarziat un pic procesele de finalizare a lucrarilor de constructie la unii parteneri. Înca de la inceputul anului 2010, am anuntat ca obiectivul Goodyear Dunlop Tires Romania este ca la finele anului reteaua Premio Romania sa numere 15 magazine-service active ceea ce, dupa cum stiti, a devenit o realitate. Pentru 2011, obiectivul este de a deschide inca 10 noi locatii pe intreg teritoriul Romaniei astfel ca la finale anului in curs reteaua Premio sa ajunga la nivelul de 25 de magazineservice.
Mai multe detalii in newsletterul Premio Magazin.