F1: Ferrari renunta la logo-ul Marlboro
- 16/04/2008
Acum cativa ani, in Formula 1 s-a interzis publicitatea la tutun. Renault, Honda si McLaren au renuntat la sponsorizarile venite din partea unor producatori de tigari, in timp ce Ferrari a ales sa-si reinnoiasca, la vremea respectiva, acordul cu Philip Morris si pana de curand a expus logo-ul Marlboro pe toate circuitele pe care monoposturile rosii au fost prezente.
Dar acest lucru este pe cale sa se schimbe. Schimbarea a survenit la Marele Premiu al Bahrain-ului, unde masinile "Calutului Cabrat" s-au afisat cu binecunoscutul "cod de bare" pe caroserii, dar in loc de litere si logo erau folosite marcaje albe.
In plus, conform publicatiei Autoweek, reprezentantii Ferrari au declarat ca logo-ul Marlboro nu va mai aparea pe masinile lor, dar codul de bare va fi permanent. Acordul dintre Ferrari si Marlboro expira in 2011 si se spune ca le-a adus italienilor un total de 1 miliard de dolari.
In alta ordine de idei, cunoscuta marca de tigari a intrat in F1 in 1972, cand a sponsorizat masinile BRM si Iso Marlboro-Ford, echipa cea mai titrata cu care a colaborat - exceptand Ferrari - fiind McLaren.