Ferrari: tur de 11.000 km prin India
- 25/02/2008
-
Tags:
Ferrari, Ferrari 612 scaglietti
Producatorul din Maranello incepe sa mai coboare standardele altadata impenetrabile: clientii nu mai sunt alesi pe spranceana, asa cum o demonstreaza si acest eveniment.
Cu scopul de a penetra cat mai eficient piata indiana, Ferrari organizeaza un tur publicitar, in cadrul caruia doua versiuni speciale de 612 Scaglietti vor fi conduse de 50 de jurnalisti, de-a lungul a 72 de zile.
Traseul ce cuprinde 12 etape va trece prin toate orasele mari, de la Chandigar pana la Trivandrum, printre care New Delhi, Calcutta sau Mumbai.
Cele doua masini n-au fost gandite pentru hartoapele indiene, tocmai de aceea ambele au suspensiile modificate si dispun de scuturi de aluminiu, groase de 4 mm. Evenimentul incepe azi si se va termina pe 8 mai, la Mumbai.
Italienii au mai organizat evenimente similare in ultimii ani, de exemplu in 2005 alte doua Scaglietti au parcurs 15.000 de km in China, iar in 2006 doua 599 GTB Fiorano au strabatut 20 de mii de kilometri in America de Nord si de Sud.