rss

Ford globalizeaza brandul Lincoln

  1. 19/11/2007
  2. Tags: Ford, Lincoln
Prin despartirea de Jaguar si de Land Rover, care este in acest moment doar o chestiune de timp, Ford se gandeste foarte serios sa inlocuiasca cele doua branduri britanice. La fel cum rivalii de la GM au procedat in urma cu cativa ani cu Cadillac in Europa, si mai-marii „ovalului albastru” vor sa globalizeze marca Lincoln, masura prin care vor sa recupereze terenul pierdut prin vanzarea Jaguar.

Noul director de marketing Ford, Jim Farley, a declarat ca „o extindere la nivel global ar fi oportunitate ideala” pentru grupul american, dar ca aceasta decizie va fi studiata cu mare atentie. Pana atunci, Lincoln se va limita doar la America de Nord.

Una dintre companiile cu care Farley ar dori sa se bata este Lexus, pe care a condus-o pentru scurta durata inainte de a trece de la Toyota la Ford. Lexus este o marca abia intrata pe unele piete non-americane, dar care se descurca excelent pe piete precum Rusia sau Arabia Saudita.

Daca proiectul de globalizare al lui Farley va fi aprobat de consiliul de administratie, brandul Lincoln ar trebui sa intre pe piata europeana cu proaspatul model MKS, lansat la Salonul Auto de la Los Angeles, care, sustin specialistii din industrie, are toate atuurile sa concureze cu rivalii continentali.
Vizualizari: 776