© 2024 Auto.ro
Reprezentantii Ford au dezvaluit la Chicago Auto Show versiunea de productie a lui Transit Connect 2010 pentru America de Nord.
Versiuni anterioare ale masinii au fost prezente pe piata din Europa incepand cu 2002. Transit Connect este alimentat de un motor in patru cilindri de 2.0 litri, ce dezvolta 138 cai putere cu o cutie automata in patru trepte. Avand drept tinta micii proprietari, Tranzit Connect creeaza, in esenta, o noua nisa in piata comerciala din America de Nord.
Camionetele mari si insetate de combustibil de tipul E-Series au dominat piata autovehiculelor comerciale zeci de ani, dar Ford spera sa se bucure de succesul pe care l-a avut Chrysler cu Mercedes Sprinter.
Tranzit Connect va fi disponibil in doua versiuni: Van (pentru transportul de marfa) si Wagon (cu ferestre laterale si locuri pentru pasageri), in varianta XL sau XLT.
XLT adauga un CD player, senzori de parcare spate, geamuri electrice, inchidere centralizata si bare vopsite in culoarea caroseriei.
Varianta Wagon va veni echipata standard cu sistem de control al stabilitatii (optional pe ambele modele), in plus fata de locurile pentru pasageri si ferestrele laterale.
Optional pe toate modelele vor fi diferite elemente ale sistemului Ford Work Solutions, care ajuta utilizatorii comerciali sa urmareasca traseul si vechiculul pe un computer.
In comparatie cu modelul european, au suferit mici schimbari grila, bara de protectie fata si farurile.
In afara de acestea , la interior modificarile includ rearanjarea ceasurilor de bord, mai multe functii pe volan si guri de aerisire mai rotunjite.
Spatiul de incarcare al lui Connect 2010 este de 2 metri lungime si 1.5 metri latime.
La Chicago Auto Show oficialii Ford au declarat ca Tranzit Connect ofera mult mai mult spatiu pentru marfa decat Chevrolet HHR Panel, cu exceptia unei mici sanctiuni la capitolul efficienta combustibilului.